Szkolenie pozwoli na świadomą pracę nad własną wizją miejsca oraz nad zespołem, uporządkowanie miejsca pod względem panujących zasad, jakości usług, obsługi klienta. Pomoże również w wyznaczaniu standardów pracy w obszarze wizerunku firmy oraz miejsca pracy, uświadomieniu celi sprzedażowych.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli, menadżerów lub pracowników oddelegowanych do zarządzania w miejscu beauty.
PROGRAM SZKOLENIA
Paula Błażejczyk, Klaudia Krabes-Czarnacka
DZIEŃ 1
1.Organizacja Twojego salonu – czynniki podnoszące prestiż oraz gwarantujące popularność miejsca.
2.Finanse w firmie, jak zarabiać, jak wydawać, kiedy inwestować, co liczyć i dlaczego liczyć – czyli jak prowadzić zyskowny biznes beauty.
3.Targetowanie w branży beauty.
4.Kiedy, jak i dla kogo warto organizować akcje promocyjne, rabaty. 5.Komponowanie właściwego menu usług salonu.
DZIEŃ 2
1.7 sposobów na zwiększenie sprzedaży w salonie.
2.Rozwój salonu poprzez tworzenie nierotującego zespołu.
3.Ścieżka kariery pracownika salonu czym jest i komu jest bardziej potrzebna pracownikowi czy pracodawcy.
4.Recepcja – sercem naszej firmy, czyli jak zyskać w oczach klienta od samego wejścia do salonu.
5.Jak Cię widzą tak- Ci płacą – elementy wizerunku salonu beauty – diabeł tkwi w
szczególe.