fbpx

Szkolenia Biznesowe

Akademia Biznesu Beauty

Szkolenie pozwoli na świadomą pracę nad własną wizją miejsca oraz nad zespołem, uporządkowanie miejsca pod względem panujących zasad, jakości usług, obsługi klienta. Pomoże również w wyznaczaniu standardów pracy w obszarze wizerunku firmy oraz miejsca pracy, uświadomieniu celi sprzedażowych.

Szkolenie skierowane jest do właścicieli, menadżerów lub pracowników oddelegowanych do zarządzania w miejscu beauty.

Podczas szkolenia kursant zdobędzie następujący zakres wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych:

1. Wiedza

  • charakteryzuje filary branży beauty
  • szerzy świadomość na temat czynników wpływających na prestiż i popularność miejsca beauty
  • wykorzystuje narzędzia motywacji i wprowadza je w działanie firmy
  • stosuje zasady dobrej sprzedaży i promocji w miejscu beauty
  • zwiększa efektywność pracy zespołu

2. Umiejętności

  • zarządza filarami branży beauty
  • wdraża czynniki wpływające na prestiż i popularność firmy
  • dba o wizerunek miejsca beauty – zarówno w działaniach praktycznych jak i w działaniach online
  • korzysta z narzędzi motywacji
  • przeprowadza efektywny i zaplanowany proces rekrutacji i zatrudnienia
  • nadzoruje i dba o elementy logistycznej obsługi klienta – rozwija prosperowanie recepcji
  • zarządza organizacją oraz standardami firmy
  • rozwiązuje aspekty finansowe salonu beauty oraz dostosowywuje ofertę usług do potrzeb rynku
  • promuje i sprzedaje produkty oferowane przez salon
  • zwiększa efektywność pracy w zespole
  • podnosi jakość sprzedaży usług i kosmetyków
  • podnosi poziom efektywnej komunikacji z klientem
  • zwiększa wydajność pracy wśród personelu
  • stosuje narzędzia kontroli oraz targetowanie pracowników

3. Kompetencje społeczne

  • buduje trwały i zaangażowany zespół
  • wspiera swoich pracowniku w samorozwoju i rozwijaniu ścieżki zawodowej
  • motywuje zespół do pracy
  • wykazuje się kreatywnością i wiedzą w rozwiązywaniu problemu
    kreuje pracę w zespole
  • jest proaktywny i wykazuje inicjatywę w działaniu
  • wytrwale dąży do realizacji założonych planów i jednocześnie charakteryzuje się postawą adaptacyjną

Paula Błażejczyk

Właścicielka i założycielka 3 marek. Samodzielnie stworzyła silną markę, którą nieustanie rozwija i doskonali.

Klaudia Krabes-Czarnacka

Od 20 lat sprzedaż jest jej pasją, doskonale zna branżę od środka, czyli od strony finansowej.

Program szkolenia

DZIEŃ 1

DZIEŃ 2

Akademia Biznesu Beauty