Szkolenia Biznesowe
Akademia Biznesu Beauty
- ogólne informacje
Szkolenie pozwoli na świadomą pracę nad własną wizją miejsca oraz nad zespołem, uporządkowanie miejsca pod względem panujących zasad, jakości usług, obsługi klienta. Pomoże również w wyznaczaniu standardów pracy w obszarze wizerunku firmy oraz miejsca pracy, uświadomieniu celi sprzedażowych.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli, menadżerów lub pracowników oddelegowanych do zarządzania w miejscu beauty.
- cel szkolenia
Podczas szkolenia kursant zdobędzie następujący zakres wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych:
1. Wiedza
- charakteryzuje filary branży beauty
- szerzy świadomość na temat czynników wpływających na prestiż i popularność miejsca beauty
- wykorzystuje narzędzia motywacji i wprowadza je w działanie firmy
- stosuje zasady dobrej sprzedaży i promocji w miejscu beauty
- zwiększa efektywność pracy zespołu
2. Umiejętności
- zarządza filarami branży beauty
- wdraża czynniki wpływające na prestiż i popularność firmy
- dba o wizerunek miejsca beauty – zarówno w działaniach praktycznych jak i w działaniach online
- korzysta z narzędzi motywacji
- przeprowadza efektywny i zaplanowany proces rekrutacji i zatrudnienia
- nadzoruje i dba o elementy logistycznej obsługi klienta – rozwija prosperowanie recepcji
- zarządza organizacją oraz standardami firmy
- rozwiązuje aspekty finansowe salonu beauty oraz dostosowywuje ofertę usług do potrzeb rynku
- promuje i sprzedaje produkty oferowane przez salon
- zwiększa efektywność pracy w zespole
- podnosi jakość sprzedaży usług i kosmetyków
- podnosi poziom efektywnej komunikacji z klientem
- zwiększa wydajność pracy wśród personelu
- stosuje narzędzia kontroli oraz targetowanie pracowników
3. Kompetencje społeczne
- buduje trwały i zaangażowany zespół
- wspiera swoich pracowniku w samorozwoju i rozwijaniu ścieżki zawodowej
- motywuje zespół do pracy
- wykazuje się kreatywnością i wiedzą w rozwiązywaniu problemu
kreuje pracę w zespole - jest proaktywny i wykazuje inicjatywę w działaniu
- wytrwale dąży do realizacji założonych planów i jednocześnie charakteryzuje się postawą adaptacyjną
Paula Błażejczyk
Właścicielka i założycielka 3 marek. Samodzielnie stworzyła silną markę, którą nieustanie rozwija i doskonali.
Klaudia Krabes-Czarnacka
Od 20 lat sprzedaż jest jej pasją, doskonale zna branżę od środka, czyli od strony finansowej.
- dodatkowe informacje
- Czas trwania: 2 dni/16 godz.
- Tryb: grupowy
- Grupa: do 10 osób
- czego możesz się nauczyć?
Program szkolenia
DZIEŃ 1
- Organizacja Twojego salonu – czynniki podnoszące prestiż oraz gwarantujące popularność miejsca.
- Targetowanie w branży beauty - skuteczne sposoby na zarządanie Twoim salonem
- Promocja w Twoim salonie - dla kogo jest i jak ją tworzyć
- Rozwój salonu poprzez tworzenie nierotującego zespołu - zasady rekrutacji i rozwoju pracowników
- Jak Cię widzą tak Ci płacą - elementy wizerunku salonu beauty - diabeł tkwi w szczegółach
DZIEŃ 2
- 7 sposobów na zwiększenie sprzedaży w salonie.
- Ścieżka kariery pracownika salonu czym jest i komu jest bardziej potrzebna pracownikowi czy pracodawcy.
- Recepcja – sercem naszej firmy, czyli jak zyskać w oczach klienta od samego wejścia do salonu.
- Finanse w firmie, jak zarabiać, jak wydawać, kiedy inwestować, co liczyć i dlaczego liczyć – czyli jak prowadzić zyskowny biznes beauty.