Szkolenia Biznesowe
Love Your Sales
- ogólne informacje
Szkolenie ukaże przed kursantem narzędzia, które podnoszą jakość usług oraz pokaże jak wykorzystać je na co dzień w gabinecie. Szkolenie pomoże poznać mechanizm lejka sprzedażowego, który zwiększa przychody ze sprzedaży usług i produktów w gabinecie. Szkolenie rozwiąże problem przygotowywania ciekawej oferty dla klienta, który nie wie czego chce i dla klienta niezainteresowanego usługami.
- cel szkolenia
Podczas szkolenia kursant zdobędzie następujący zakres wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych:
- buduje ofertę atrakcyjną dla klienta wykorzystując piramidę potrzeb klienta
- charakteryzuje czynniki, które mają wpływ na jakość świadczonych usług
- buduje długotrwałe relacje z klientami i jak pozyskać nowych
skutecznie pracuje z trudnym klientem - stosuje zasady w sprzedaży drogich produktów i usług
- profesjonalnie umawia wizyty przez telefon
- efektywnie komunikuje się z klientem
- skutecznie odpowiadaa na obiekcje klientów
- buduje relację z klientem
- odpowiada na obiekcje klientów
Klaudia Krabes-Czarnacka
Od 20 lat sprzedaż jest jej pasją, doskonale zna branżę od środka, czyli od strony finansowej.
- dodatkowe informacje
- Czas trwania: 1 dzień/8 godz.
- Tryb: grupowy
- Grupa: do 10 osób
- czego możesz się nauczyć?
Program szkolenia
- Love your sale – czym jest sprzedaż i dlaczego tak często uważamy, że jest trudna.
- Jak sprzedawać bez sprzedaży, w naturalny sposób, jak rozmawiać z klientem, aby docierać do prawdziwych potrzeb klienta.
- Sprzedaż kosmetyków i zabiegów jak sprzedawać, jak proponować, w jakim momencie.
- Sprzedaż zabiegów przez telefon – co można mówić, a czego absolutnie nie wolno!
- Jak reagować na obiekcje, odmowę klientów.
- Jak rozmawiać z klientem, który nie do końca wie czego chce.
- Jak umawiać kolejne wizyty mimo, że klient przyszedł na zabieg, który nie wymaga kolejnej.
- Jak sprawić, by klienci nas polecali.
- Jak reagować kiedy klient odwołuje wizytę.
- Warsztat: zastosowanie teorii w praktyce, scenki wraz z omówieniem.