Szkolenia Biznesowe
PERSOLOG® DISC na START
efektywna komunikacja interpersonalna i skuteczna komunikacja w zespole
- ogólne informacje
Kurs przygotowuje kursanta do efektywnej komunikacji interpersonalnej oraz skutecznej komunikacji w zespole, prowadzonej za pomocą modelu osobowości DISC. Po zakończeniu szkolenia kursant rozumie logikę swoich zachowań w biznesie, tworzy strategię efektywności w zarządzaniu swoimi umiejętnościami, wykorzystuje swoje zdolności do komunikacji z innymi oraz wykorzystuje swoje możliwości do działań w sytuacjach kryzysowych.
- cel szkolenia
Podczas szkolenia kursant zdobędzie następujący zakres wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych:
- omawia typy zachowań wg. metodologii DISK persolog®
- ocenia swój typ zachowania oraz jego słabe i silne strony również pod kątem pracy w zespole, sposobu realizacji zadań, wydawania poleceń
- właściwie rozpoznaje typy zachowania wg. metodologii DISK persolog®
- dostosowuje strategie komunikacji do odpowiedniego stylu zachowania
- świadomie wpływa na poprawę swojej efektywności osobistej i zespołowej poprzez wykorzystanie narzędzia DISK
- przygotowuje plan rozwoju osobistego
- świadomie kieruje swoim zachowaniem w zależności od okoliczności w jakich się znajduje
- wykazuje zdolności układania dobrych relacji z innymi ludźmi
- w sposób etyczny rozwiązuje spory w relacji zawodowej
- wyraża i broni własnego zdania bez naruszania przestrzeni własnej i innych ludzi

Katarzyna Anderka
Coach Biznesu, Akredytacja ICI, Praktyk Transforming Communication Time Line Therapy Practitioner, Absolwentka MSC
- dodatkowe informacje
- Czas trwania: 1 dni/16 godz.
- Tryb: grupowy
- Grupa: do 10 osób
- czego możesz się nauczyć?
Program szkolenia
DZIEŃ 1
- Zapoznanie się z podręcznikiem Uczestnika Persolog DISK
- Realizacja i zapoznanie się z raportami
- Ocena zgodności profili oraz omówienie
- Prezentacja własnych profili
- Prezentacja metodologii DISC, omówienie stylów zachowań
- Omówienie znaczenia 3 diagramów. Omówienie elementów produktywnych i nieproduktywnych.
- Praca z podręcznikiem – praca z profilami
- Analiza 4 typów zachowań
- Zrozumienie kombinacji typów zachowań
- Ćwiczenia w formie gry – wnioski
DZIEŃ 2
- Określanie zachowań znanych osób
- Docenianie innych – ćwiczenia
- Skuteczna współpraca w zespole – ćwiczenia
- Nasze zachowanie w spełnionych i niespełnionych potrzebach
- Jak reagujemy w stresie
- Okno Johari – rozwijanie samoświadomości oraz zdolności rozpoznawania ogólnych tendencji zachowań
- Model Marstona - omówienie
- Strategia podnoszenia skuteczności
- Zaplanowanie planu działania